tiistai 31. joulukuuta 2013

Joulu kuvina

Koska olen maailman laiskin enkä ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään joulupostausta, pamautan tämän meidänkin joulun kuvien avulla tänne. Mä olen jo ihan orientoitunut juhlimaan uuttavuotta, joten en edes jaksa runoilla juttuja meidän joulusta tänne blogin puolelle. Mutta sen voin todeta että mä olen jouluihminen, mukavaa oli ja paljon tuli syötyä! Postauksia on jonossa nyt ihan muista aiheista, mutta ennen niitä juhlitaan tulevaa vuotta, joten oikein hyvää uutta vuotta kaikille!


Joulupöydän kukat hoiti tänäkin vuonna isosisko. Vanhoihin kukkavateihin päätyi valkoisia tulppaaneita, valkoisia ruusuja sekä mustikan varpuja ja hieman sammalta.

Jotkut reippaat kävivät aattoaamuna jopa juoksulenkillä



Meidän perheen miehille, eli isälle ja omalle miehelle joulun odotetuin hetki on se, kun kinkku tulee uunista ja pääsee dippaamaan ruisleipää kinkun rasvaan ja saa heti aamusta kylmän oluen käteensä. Otin tästäkin perinteestä "ruokakuvia" mutta ne näytti niin oksettavilta, että jätänpä ne nyt julkaisematta.

Mies lähdössä perinteiseen kunniavartioon hautausmaalle

Samikset pipot tuli joulupukin paketeista



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti