keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Joulukiire

Iski kauhea alemmuuskompleksi kun katselin kaikkia ihania blogeja ja aktiivisia bloggaajia. Monien blogeissa näkyy joulukalenteri ja joka päivä ilmestyy aivan ihania päivityksiä joululahjaideoista joululeivonnaisiin. Pahoittelut siis että päivittäminen on jäänyt ihan todella vähäiseksi, mutta lupaan skarpata. Joulun herkkuja lupaan päivitellä ainakin heti ensi viikolla ja viimeistään joulun jälkeen.

Tää kuvaa mun fiiliksiä usein töiden jälkeen
Mun jouluvalmistelut tuli onneksi lahjojen puolesta hoidettua ajoissa syys-marraskuussa, koska tämä joulukuu on kyllä mennyt niin pitkälti töissä. Viimeiset joululahjat ostin työpaikaltani. Olen tosi onnellinen että sain joulukuuksi töitä, koska opiskelijana raha on aina toivottua, enkä töitä mielelläni tee opiskelun ohessa. Töissä on ollut kuitenkin melkoinen härdelli joulusta johtuen, joten pikkusen on aina työpäivän jälkeen puhki, eikä esimerkiksi leipomishommiin ole varsinaisesti kyennyt. Olen valehtelematta vääntänyt varmaan tuhat joululahjapakettia joulukuun aikana :D

Huomenna ja ylihuomenna mulla on vapaapäivät ja aion pyrkiä leipomaan yhtä jos toistakin joulujuttua. Viimeistään sitten ensi viikolla aion tehdä jouluksi muutamia herkullisia joulunameja. Huomenna pitäisi myös päivällä ottaa koira kaveriksi ja lähteä valitsemaan kuusta metsästä. Myös lapsuuden kotini yläkerran siivous täytyy luultavasti hoitaa näinä vapaapäivinä, eli kyllä nää vapaapäivät tästä varmasti täytyy kaikenlaisella pikku puuhastelulla. Ainiin, ja olenhan mä ehkä huomenna menossa hyvän ystävän kanssa leffaankin, JEE!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti